Reklama banerowa
Sieć reklamowa to ponad milion witryn, filmów i aplikacji, w których możesz wyświetlać reklamy. Witryny z tej sieci mogą wyświetlać odpowiednie reklamy AdWords.
Kreowanie popytu - o ile reklamy AdWords w Sieci Wyszukiwania czyli tzw. linki sponsorowane, ograniczają się tylko i wyłącznie do przekazów tekstowych, o tyle reklamy AdWords w Sieci Reklamowej mogą być również wyświetlane w formie banerów. Dzięki perswazyjnemu przekazowi graficznemu nie tylko odpowiadają na popyt, ale mogą go również skutecznie kreować.
Reklamy są automatycznie dopasowywane do witryn i innych miejsc docelowych, takich jak aplikacje w telefonach komórkowych, jeśli treść tych witryn jest związana ze słowami kluczowymi przypisanymi do reklam. Możesz też kierować reklamy na określone witryny, strony o konkretnej tematyce, wybrane grupy demograficzne i inne cele.
Wybór strategii ustalania stawek na podstawie celów
-
Jeśli chcesz zwiększać intensywność ruchu w witrynie, skup się na kliknięciach. Określanie stawek kosztu kliknięcia (CPC) – samodzielne lub automatyczne – może okazać się najlepszym wyborem dla Twojej kampanii.
-
Jeśli chcesz przede wszystkim budować świadomość marki, a nie przyciągać użytkowników do witryny, lepiej będzie skupić się na wyświetleniach. Możesz wykorzystać określanie stawek kosztu tysiąca wyświetleń (CPM), by dotrzeć do klientów ze swoim przekazem.