Link sponsorowany

LINK SPONSOROWANY

 

To reklama w postaci tekstu wyświetlanego w wyróżnionym miejscu wśród wyników wyszukiwania, pojawiających się po wpisaniu w wyszukiwarce przez internautę danego zapytania. Reklama rozliczana jest na podstawie ilości kliknięć wykonanych przez użytkowników w link reklamowy, który powoduje przekierowanie do strony docelowej – Cost Per Click.

 

Link sponsorowany

 

Głównym założeniem reklamy linków sponsorowanych jest promocja, zwiększenie sprzedaży produktów i usług. Reklama  kierowana tylko do tych internautów, którzy w danym momencie poszukują za pomocą wyszukiwarki informacji na temat produktów i usług, które Firma chce reklamować.

 

Linki sponsorowane są formą reklamy, którą można przygotować w ciągu krótkiego czasu 1-2 dni i uruchomić zgodnie z terminem startu promocji w przeciwieństwie do wyników organicznych pozycjonowania strony, gdzie na wynik oczekuje się kilka miesięcy.

 

Reklama odpowiada na określone potrzeby użytkowników. Oznacza to, że reklama pojawi się wyłącznie tym osobom, które w oknie wyszukiwarki wpiszą interesujace ich zapytanie.

 

W zależności od przynoszonych efektów i potrzeb reklamodawcy, kampania może być elastycznie modyfikowana, poprzez:

 

  • zmianę budżetu kampanii

  • dodanie/wstrzymanie słów kluczowych

  • modyfikację lub dodanie kolejnych tekstów reklamowych

  • zmianę stron docelowych kampanii